Idag kommer jag att bli blond, igen.

Dom senaste dagarna har jag slingat håret två gånger för att få det lite ljusare än vad det var innan. Så idag ska jag slänga i en blekning i hela håret och sen blir det silver toning för att få bort det som är gult och orange. Vill ju egentligen inte vara blond, men det kommer bli gode skönt att slippa färga utväxten varannan vecka som jag måste göra nu. Nåja vi får ju se hur det bli.

Nu sitter jag och väntar på att Martina och Lukas ska komma hit, dom hade tydligen med sig en present :) Wiho jag tycker om presenter! Fast det gör väl alla! Och juste, Toobs fyller ju år nästa helg så jag måste hitta något åt honom. Jag vill ge han allt i världen men det går ju inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0