Imorgon ska jag sova ut.

Ikväll har det varit grymt lugna puckar. Linn, Grew & Sebbe har varit här en stund och slöat. Tobbe var inte så social dock, tror att det vart hårt igår för han :p Han gick och la sig för ett tag sen och jag har precis varit ute med Hemi på kvällsprommisen. Blev ingen lång dock för att jag känner mig lite hängig och väldigt trött. Imorgon ska jag försöka få sova ut ordentligt.

Planerna imorgon är nog att åka ut till Antnäs en sväng. Jag är sugen på långpromenad med Hemi så då kan vi passa på att göra det där. Och sen så måste jag plugga, hejvilt mycket. Har 2 prov + inlämningsuppgift nu i veckan, och lätta är dom inte kan jag lova. Miljö är inte min grej helt enkelt, men det ska nog gå bra, jag har ju klarat mig skit bra hittils med att gissa så jag får hoppas att jag har lika tur på måndag.

Nej nu måste jag hoppa i säng innan jag somnar här på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0