Jag är i en lycklig period.

Jag och textil läraren kom överrens om att jag bara behöver vara där i en timme varje torsdag istället för två. Det är ju bättre än ingenting. Vi har ju ändå bara 5 gånger kvar så jag överlever nog.

Om en liten stund tänkte jag kolla med Jenny om hon är redo för en promenad. Ska bli kul att få träffa lilla Dolly, hon var ju bara en liten plutt när jag såg henne sist och nu såg jag bilder där hon ser jätte stor ut :)

Efter promenaden ska jag bara umgås med min älskling, vi har fått alldeles för lite tid för mys på senaste! Bara flytt och städ som har hunnits med men nu när det har börjat lugna ner sig så kommer det att bli bättre :)


Så här liten var hon sist jag såg henne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0