Jag har fått internet!!

Efter ett antal arga samtal så har vi äntligen fått vårat internet! Tjorv fram och tillbaka har det varit men nu är allting löst och jag är glad igen. Känns som att jag kan börja slappna av nu när vi har blivit av med andra lägenheten och fått internet.

Ikväll var planen att jag och Hemi skulle ta en promenad med Jenny och Dolly men det blir inte av idag, förhoppningsvis blir det imorgon istället :) Hemi har ändå fått gå en lång promenad idag med Elina och gänget på isen så han är jätte trött nu.

Nu är det mat som gäller, eller okej, det fixar Tobbe och jag ska passa på att läsa alla mina miljoner inlägg på bloggkoll som jag har missat.

Sen kanske ni får se bilder på sovrummet, skiter i att vi inte har några lister ännu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0