Jag har nog slagit rekord i sömn.

Igår somnade jag tidigt, på soffan. Kommer inte ens ihåg att jag har knallat över till sängen. Men men nu är jag iallafall uppe, och dunder förkyld har jag blivit. Väldigt typiskt att det ska ske när man har som mest att göra. Jag får sno lite av mamma å pappas mediciner.

Idag är planerna att vi ska åka hem en sväng och hämta min dator (hur jag ska klara mig utan den i två veckor vet jag inte) och sen ska vi kila iväg till Sunderbyn och hämta upp mamma, pappa, Lukas och våran bänkskiva till köket, så kör vi dom till Kallax och sen blir det hem och gorma på i köket. Om man nu får något gjort när terroristen ska med :) Men han är söt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0