När ska solen titta fram igen?

Det är inte kul att kliva upp ur sängen när allting är grått ute. När solen skiner så flyger man ju upp ur sängen, men nu går det bara väldigt segt.

Nu på morgonen har jag nationella prov i Engelska B. Vi ska skriva en uppsats om jämnställdhet. Har inte ens blekaste aning om vad jag ska skriva så jag får väl hitta på något när jag sitter där. Vi har ju ändå 100 minuter på oss och så länge tar det ju inte.

Nåja, nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag börja knalla iväg till skolan. Idag slutar jag 14.30 tror jag så det ska bli skönt, då blir det direkt en prommis med Hemi så både han och jag får lite motion. Sommaren börjar ju närma sig faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0