Redan torsdag

Jag fick sovmorgon idag, halv 9 blev jag väckt. Skönt att det inte var klockan 7 iallafall.
Har iallafall hunnit vara på Elgiganten och lämnat in min telefon som gormat med mig och nu funderar jag på att ta en prommis runt stan med Hemi. Tänkte hinna med att träna på gymmet också och sen åka till Storheden och leta efter någon cool färg att måla glaset till köket med. Vi vill inte ha det svarta längre eftersom vi tydligen hade köpt en svart bänkskiva istället för en vit. Men det gör ingenting, för snyggt blev det iallafall!

Nej nu ska jag knyta på mig promenad skorna och gå ut en sväng. Man kan ju inte sitta inne när det är så fint väder ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0