Slapp skoldag

Jag var sjukt sugen på att stanna hemma från skolan idag, kände mig hängig men jag tog mig i kragen och gick dit iallafall. Och turvar ju det för vi fick nämligen göra smoothies. En med banan & hallon och en med banan & kiwi. Gott var det så nu har jag kramp i magen eftersom dom både innehöll mjölk yoghurt och glass. Men det är smällar man får ta :)

Nu ska vi vila på här lite i soffan, och om en stund kanske Emelie kommer hit och hjälper mig att slänga iväg ett mail om ett jobb och sen ska vi ut till Antnäs en sväng och fika.

Vi får se vad kvällen har att bjuda på, jag är sugen på utgång men Grace är ju ingenting att ens fundera på så det kanske blir All Star?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa kom ut, vi ska ut. Blir säkert allstar=) Hör av dig!

2009-04-09 @ 15:07:06
URL: http://idajennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0