Städning, rensning och annat pyssel.

Nu börjar det ta sig här hemma känner jag. Alla kartonger och väskor är uppackade, skåpen och garderoberna är hyffsat städade. Och jag har lyckats hitta min bankdosa, jag fick nästan lite ont i magen tidigare. Jag har redan hunnit med att gå ner i soprummet med 2 kartonger fulla med skräp och klockan är bara barnet ännu :)

Jag hade faktiskt tänkt ta en liten paus nu, koka kaffe och kolla 2½ män. Måste ju piggna till så jag orkar hämta fyllisarna senare :)

Juste, ska ta lite detalj bilder i lägenheten ikväll också för ännu får ni inte se så mycket. Något som känns positivt är att vardagsrummet börjar kännas klart. Vi ska in med en smal bokhylla, måla (en vacker dag) och stoppa dit golvlister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0