Vi drar till Haparanda!

När klockan ringde vid 6 imorse var jag inte alls sugen på att kliva upp. Jag försökte intala mig själv att Tobbe antingen hade sovmorgon eller att han var sjuk bara för att jag skulle få sova en stund till, men icket. Jag fick kliva upp iallafall :p Men nu har jag iallafall piggnat till. En kopp kaffe och jag är på topp.

Trots att jag fortfarande känner mig hängig och förkyld så ska jag och Linn kila iväg till Haparanda och gå på IKEA :) Det känns nästan som att jag måste köpa något på Alko bara för att jag får, haha.

Nu hade jag tänkt få i mig lite frukost och sen hoppa in i duschen. Planen är att vi ska åka vid 9 tiden så man slipper komma hem så sent, för vi har massor att hinna med sen.

Och juste idag kommer mamma å pappa hem från staterna. Som jag har längtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0