Vi köper ett nytt tak istället.

Jag provade att måla taket tidigare, men jag kan inte påstå att det gick speciellt bra. Det var så mycket bucklor och sånt från dom gamla köksskåpen så det blir att köpa nytt tak, så passar vi på att stoppa inbyggda spottar i samma veva. Det är så snyggt ju! Men det lär ju inte ske imorgon direkt, renoveringskassan börjar ta slut så jag måste spara lite först.

Istället för att måla så har jag lyckats flytta kylskåpet, fått in bokhyllan och stoppat tillbaka lite grejer dit så det är mindre kaos i resten av lägenheten. Och mellan varven så har jag spelat bingo, ingen vinst ännu men därimot så var jag ett nummer ifrån att vinna 648.732kr. Det hade inte suttit fel måste jag säga.

Nej nu ska jag springa ner med sopor och boka tvätt tid!


Bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0