Vilket underbart väder det är idag.

Idag vaknade jag faktiskt av solen som smög sig in i sovrummet. Gode härligt måste jag säga. Och så fort jag slog upp ögonen så ser jag världens finaste Hemi som sitter och kollar på mig. Självklart började han pussas på en gång. Min goa!

Tobbe är iväg på ett jour jobb så jag är ensam hemma nu. När han kommer hem ska jag försöka få med han och Hemi på en promenad runt stan, både för att få njuta av det fina vädret och så att Hemi ska få träna lite. Dock är det nog inte så mycket folk ute nu men det är bra hur som helst.

Nu ska jag ta och slänga i mig lite frukost och pyssla på här lite :)


Så här go är min kille just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0