Ännu en dag med Mr Pjukis

Den här dagen har varit väldigt lugn, trots att Lukas mest ville busa så försökte jag få honom att ligga still i soffan, och det gick faktiskt en liten stund iallafall. När han blev alldeles för rastlös så packade vi in oss i bilen och då somnade han en liten stund. En helt okej dag har det varit, trots att han fortfarande hade feber. Mamma har ganska nyss bytt av mig, känner mig väldigt seg idag, och jag har ingen aning varför. Måste bero lite på vädret.

Idag skulle jag egentligen ha farit på kalas hos min älskade Yve, men jag känner att jag inte riktigt orkar idag. Ska spendera kvällen i soffan och försöka vila upp mig lite inför skolstarten.

Nu ska jag se om vi har något som man kan knåpa ihop till middag, det kan bli svårt när båda kyl, frys och skafferi börjar vara ganska tomt. Kanske man skulle ta sig i kragen och åka och storhandla? Vi får se när Tobbe kommer hem helt enkelt, vilket borde vara vilken minut som helst!


Lilla sjuklingen som inte är så liten längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0