Ännu en effektiv dag

Imorse klev jag upp kring halv 11, hade då sovit i nästan 12 timmar så utvilad kan man säga att jag är. Har redan hunnit med att göra lite ärenden som att lämna tillbaka lite saker på biltema, köpa katt grejer, ventilationsskydd och golvlister. På vägen hem blev jag Mustang sugen så jag åkte förbi pappa's jobb och bytte bil med han så nu är mitt raggar behov tillfredställt.

Nu är det dags för lite städning här, Frida ska eventuellt komma hit och äta med mig och då kan det inte se ut så här. Var nämligen för slö igår för att dammsuga upp efter att vi sågat lister och det har nu resulterat i sågdamm i exakt hela lägenheten. Så går det när man har en hel drös med katter.

Och på tal om katter så tror jag att en av ungarna är efterbliven. Hon/han har nämligen inte öppnat ögonen ännu och enligt min bok så skulle den ha gjort det för 5 dagar sen. Måste nog ringa till vetrinären och kolla upp det där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0