En lugn och skön lördag

Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, ganska så skönt att göra det ibland. Trots allt det lugna så har jag hunnit med en sväng till Storheden där jag handlade lite fotoramar till mina förstoringar och välling som jag ska prova ge till kattungarna imorgon! Efter det blev det ett besök hos min kära syster. Busade på med snorungen och sen så låg vi och myste i sängen alla tre tills han somnade som en stock. Han är så jäkla go den där ungen så det är inte sant, han skulle antingen hålla mig i handen eller sitta i min famn mest hela tiden.

Nu blir det att kolla lite film med min älskling innan det är dags att sova. Måste upp kring 9.30 imorgon så jag hinner göra mig redo för jobb.

Har förresten väldigt stor lust att söka ännu ett jobb just nu. Behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0