En tisdag.

Andra skoldagen idag. Har fixat till mitt schema, pratat med studievägledaren och pratat med Anki om att göra två prövningar. Får jag göra det så betyder det att en kurs ryker från mitt schema och det skulle underlätta väldigt mycket just nu. Det innebär en friskare kropp och mer tid för familj och jobb. Perfekt! Några saker är iallafall bortgjorda, innan den här veckan är slut måste jag leta upp min idrottslärare och bestämma hur det ska bli med min sista termin och så måste jag få lite klartecken om prövningarna. Det känns iallafall som att allt går åt rätt håll så förhoppningsvis släpper den konstiga känslan.


Efter skolan har jag gjort lite nytta, har nämligen målat fläkt lådan i köket som Tobbe har byggt. Ännu en sak att stryka från to-do listan. Inte många saker kvar nu!!! Förhoppningsvis blir vi klar under den här veckan, beroende på duschväggen.


Där ser man lite hur det såg ut vid fläkten före.


Och nu ser det ut så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0