Första skoldagen är avklarad

Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår, tror att det var lite ångest som var inblandat. Huvudsaken är iallafall att jag blivit bättre.

Imorse fick jag kliva upp tidigt för ett besök hos bettfysiologen, har äntligen fått min bettskena som jag ska ha när jag sover, nu hoppas jag att den dämpar min huvudvärk. Lite hopp har jag iallafall. Ska bli spännande att prova ikväll!

Efter det så har jag hunnit ha min första skoldag också, lika givande som vanligt. Kom dit, dom hälsade oss välkomna, gav oss schema och sen fick vi sluta. Imorgon blir det samma sak. Jag tycker ju att dom hade kunnat göra bort allt svammel på en dag istället för två så vi hade kunnat få en till dag ledigt ;) Men man kan ju inte alltid få som man vill.

Nu när Toobs kommer hem så ska jag ta bilen av han och åka iväg med Hemi till ormberget och aktivera honom och sen blir det hem och måla fläktlåda. Tänk att vi snart är klara med lägenheten!!

Jag slänger iväg en extra tanke åt Robban idag som inte är kvar här längre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0