Full rulle hela dagen

Imorse ganska precis när jag hade vaknat så ringde Martina och frågade om jag kunde vara med Lukas hela dagen eftersom att han är sjuk och inte kan vara på dagis. Självklart ställde jag upp och vi har hunnit med ganska mycket idag, en fika i Antnäs, ett stadsbesök med Linn, mys hemma och sen släppte vi av honom i Sunderbyn. Trots att han har haft feber hela dagen så har han ändå varit på väldigt bra humör. Där mot slutet började han bli lite hängig och små grinig så jag tog tempen och den visade 39.0 så det var ju inte så konstigt.

Imorgon ska jag vara med han ett par timmar igen medans Martina jobbar, den här gången blir det nog bara mys i soffan för våran del, om det passar unge man att ligga still vill säga. Han är lite som jag, kan aldrig riktigt sitta eller ligga still en längre stund.

För att sammanfatta dagen så har jag haft det väldigt trevligt med allt sällskap, och jag ser fram emot att få vara lite mer med lille man imorgon. Underbara unge!

Juste, lite blonda slingor slängde jag in i håret och det blev faktiskt bättre, en del av dom gula tonerna är borta så jag ska nog gå och köpa ett silverschampoo här nån dag för att få bort det sista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0