Idag är jag effektiv!

Imorse ringde farfar och väckte mig kring 8, det var bara att kliva upp och göra sig klar för att åka. Köpte iallafall en jävla massa lister men jag tror ändå inte att det kommer räcka så jag får åka tillbaka en annan dag och köpa resten. Ikväll ska pappa komma och hjälpa mig med att få fast dom, men jag har redan tjuvstartat. Det går dock inte så fort för mig men jag har ju hela veckan på mig :)

En ny dator har jag köpt också, blev nån värsting från Acer. Den skulle komma nu i slutet på veckan så då blir jag äntligen av med det här monstret! Ett par tusen lappar fattigare blev jag, men var ju tvungen att köpa en förr eller senare så!

Nu ska jag äta lite nyponsoppa och sen ska jag fortsätta med detta list projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0