Jag och mr. Pjukis

Om en liten stund kommer Martina och plockar upp mig så ska jag vara barnvakt åt min kära syster son. Martina ska nämligen på begravning så han har nog roligare om han får vara med sin favvo moster en stund. Jag tänkte att vi skulle gå ner på Hägnan och säga hej till alla djuren och sen får vi se om vi hinner med något mer. Kanske en glass nånstans? =)

Kameran får följa med idag, nu när jag har minneskorts läsare i datorn så går det mycket smidigare att lägga in bilderna och då har jag mer lust att använda kameran :p


Här har vi en bild på monstret från förra sommaren på Hägnan!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag såg er i kyrkbyn. :) Körde förbi med bilen och kände igen dina tatoos. ;)

2009-08-07 @ 15:01:49
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0