Längtan och begär

Trots att jag sovit 12 timmar inatt så lyckades jag slockna på soffan direkt jag la mig där. Undra om jag sover så mycket omedvetet för att jag vill att tiden ska gå fortare så mina älsklings killar kommer hem? Kan vara där det sitter, för jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar dom så det gör ont, trots att dom bara varit borta sen i söndags.

När jag vaknade upp från min powernap så kände jag enormt sug efter vitlöksbröd, och eftersom jag ändå skulle till Sunderbyn så åkte jag förbi storheden och köpte hem 3 förpackningar, så nu kan jag äta det varje dag om jag vill! Det är inte helt fel måste jag säga.

Imorgon har jag tvätt tid, men jag får se om jag kanske skippar den, ska nämligen knalla lite på stan med Frida, som förövrigt börjar vara väldigt tjock så då kan väl ungen bara komma ut nångång? ;) Jag vill köpa lite höstkläder men det verkar ju inte ha kommit in så mycket av det ännu, just nu är det bara alla jävla utplockade rea varor som ingen vill ha, kan dom inte bara röja undan det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0