Lite bebbe mys, lite shopping och lite annat

Tänk att vädret kan ha så stor betydelse för ens humör? Bara för att det är grått och molningt så har jag varit sjukligt trött idag. Men efter ett tag så vänjer man sig antar jag.

Idag på dagen knallade jag iväg hem till Frida och fick träffa lilla bejbisen Milo. Jäklar vilken sötnos alltså, var nästan så att man ville äta upp han! Och liten var han, var nästan säker på att det var den minsta ungen jag har sett men då kom jag på att Lukas var ett par centimeter kortare när jag gosade med han första gången.

När jag gick hemmåt så svängde jag in en sväng på Hemtex för att köpa nya lakan, men dom hade såklart inte såna som jag ville ha så jag får åka på Jysk imorgon och köpa där istället. Kunde inte låta bli att svänga in på H&M också, hade ett present kort där som behövde sprättas, och två linnen kom jag hem med. Nu är det färdighandlat på klädfronten för min del. Har nog aldrig handlat så mycket kläder som jag har gjort den här sommaren. Nog för att jag var i stort behov av att göra det så det var nog lika bra.



 

 

Nu ikväll ska jag skruva fast lite eluttag som jag var tvungen att ta bort när jag målade, och sen ska jag försöka få Tobbe att hänga upp mina tavellister så jag kan fixa färdigt där också. Varför var det tvunget att vara betongväggar här så jag inte kan hänga upp saker själv för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0