Long time no see

Senaste veckan har jag inte haft någon som helst lust till att skriva här, men nu tänkte jag ta mig i kragen och knapa ihop något inlägg. Tänkte även lägga upp massor med bilder från dom senaste dagarna!

Inget speciellt har hänt, har jobbat lite, fixat smågrejer i lägenheten inför värdering, umgåts med min lilla familj och bara njutit av Tobbe's sista semester vecka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, men jag tänkte försöka skriva lite oftare i fortsättningen, det är så roligt att gå tillbaka senare och läsa vad man har haft för sig.

Denna kväll kommer nog iallafall bestå av slipning, spackling och målning i hallen där katterna har gått lös på väggen. Allt måste vara i toppskick när mäklaren kommer, om vi nu får fingrarna ur nångång och orkar göra klart allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0