Min dator har kommit!

Idag for jag till Kyrkbyn och jobbade lunchen, lugnare får man leta länge efter. Men det var skönt med tanke på att det var över 2 veckor sen jag jobbade sist! Och när jag slutade så for jag och bytte bil med papsen, har nämligen lånat Mustangen idag igen. Tänk att en bil kan göra en så lycklig, det är helt sjukt! Iallafall, när jag hade bytt bil så körde jag raka vägen hem och nästan sprang till Aurora för att hämta min dator och direkt när jag kom innanför dörren så slet jag upp paketet och pluggade inte datorn i väggen, så nu håller den på installeras för fullt. Så jag vet då iallafall vad jag kommer att göra hela kvällen, kramas med min nya (dock fula) dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0