Nu börjar man vara människa igen

Efter två duschar och lite mat i magen så har man äntligen börjat bli människa igen. Och jag kan nog inte beskriva lyckan när mina älsklings grabbar kom hem från deras 9 långa dagar semester. Blev helt pirrig i kroppen, som när man var nykär! Så nu ikväll passar vi på att mysa, och det ska vi göra resten av veckan också, för sen börjar han jobba igen..

Bilder från i lördags kommer senare, använde nämligen inte min kamera så flitigt så Emelie fick stå för det, så hon måste skicka dom åt mig här nån dag :)

Nu ska jag fortsätta att kramas i soffan innan det är dags att gå och sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vet du när dom har tänkt öppna ice igen??

2009-08-11 @ 01:20:43
URL: http://caitlinsphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0