Safari

Idag har vi varit på safari med skolan, och jag har starka funderingar på att bli vegetarian. Det var inte speciellt kul att se massa äcklig korv och stinkande lokaler kan jag säga.

Fick även veta att mitt jobb i Boden öppnar igen på lördag så lite jobb blir det då, och det behövs verkligen eftersom det blir en IKEA tripp i helgen. Då kan jag slösa och få mindre dåligt samvete! Hoppas nu bara att dom fortsätter ha öppet så det blir mycket jobb!

Just nu har jag sprängande huvudvärk som jag kämpar med att bota, la mig på spikmattan tidigare och vaknade upp en timme senare med lika mycket huvudvärk så nu klunkar jag vatten och bamyl för fulla muggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0