Saturday i love you like gold

Inatt var det lite kaos här hemma kan jag säga. Jag var nämligen bombsäker på att Kisse var spårlöst försvunnen. Letade överallt i lägenheten, sprang flera varv i trapphuset, kollade innergården och till slut gick jag runt på stan och letade. Till slut, efter 1½ timmas letande så sticker jag in armen bakom en låda i en byrå och där ligger hon!! Jag som hade ropat efter henne hur länge som helst, och i vanliga fall så mjauar hon alltid till och kommer fram när man ropar. Vilken panik jag hade alltså!!

Fick även sovsällskap inatt av lilla Tjorven, nu har vi precis kommit in ifrån morgon rundan och snart ska jag gå ner till tvättstugan. Kände mig inte alls sugen på det, men nu måste jag verkligen göra det! Har inga rena jeans nämligen! Eller rena är dom men dom blir förstora om jag inte torktumlar dom efter varje gång dom använts,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0