Det blev utgång igår!

Igår på kvällkvisten när jag kom ut ur duschen fick jag världens sug efter att gå ut och dansa. Det börjades med drinkar och tequila shots (huvva) här hemma hos oss innan vi knallade vidare till Allstar. Träffade massor med trevligt folk och sen släpade jag med Sara till Cleo där vi dansade fötterna av oss en stund. Kvällen avslutades iallafall med att jag höll Petter sällskap på MAX och sen knallade jag hem och slocknade som en stock på två röda!

Senare ska Tobbe's föräldrar komma hit och äta middag, Tobbe står som vanligt för matlagningen och jag har hållt på städa heeela dagen. Och ändå är jag inte klar ännu så nu måste jag göra resten innan jag hoppar in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0