Dom senaste dagarna

Har varit värdelös på att uppdatera dom senaste dagarna, men det har varit så mycket på schemat så jag har varken haft tid eller lust.

Ska försöka göra en liten summering av det som har hänt
  • Lukas har fyllt år, så två kalas har vi hunnit med.
  • Jag har varit på arbetsintervju
  • Mitt andra jobb har stängt, föralltid så nu är jag arbetslös ett tag.
  • Mina lärare har fixat material till mina prövningar så nu slipper jag oroa mig för det. Kommer alltså att ha en fullständigt gymnasie betyg till våren. Underbart!
  • Har hunnit rensa i princip hela lägenheten på skit. Måste vara fint när det nya året börjar!
  • Varit någon sväng på krogen
  • Jobbat mina sista dagar på jobbet..
Sen har jag säkert hunnit med ännu mera saker, kommer bara inte på dom just nu. Det ända jag tänker på nu är att jag endast har en dag kvar i skolan, sen blir det långledigt och då ska jag passa på att vila upp mig ordentligt, för dom 5 första skolveckorna nästa termin kommer att bli jobbiga, både med vanliga lektioner + ungefär 6 timmar extra i köket varje vecka pga prövning. Men jag vet att jag kommer att klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0