Dom senaste dagarna

Jag har haft fullt upp dom senaste dagarna, både med skola, jobb och familj.

Igår hade vi iallafall buffé i restaurangen och det rullade på smärtfritt, fick smita därifrån lite tidigare för att hinna till sjukhuset. Där fick jag prata med en psykolog (dom tyckte att det var lämligt efter svminingen osv). Och jag måste säga att det var en riktigt jävla skämt! Enligt hennes åsikt så skulle jag köpa en rullväska som jag skulle stoppa klistermärken på, dom kunde jag även byta ut efter humör. Det ska alltså få mig att må väldigt mycket bättre. Jag hade accepterat det om jag hade varit typ 8 år, men så är ju faktiskt inte fallet. Jag var nog less när jag var klar där, sen fick jag veta att min sjukgymnast var sjuk så ingen behandling fick jag. Måste ringa på måndag och boka en ny tid, så jag kommer vara utan behandling i typ 3 veckor, och det är inte bra för mig. Kommer må som en kratta under tiden.
Iallafall, efter ett besök hos psykologen så åkte jag förbi mamma och fick i mig lite mat innan det var dags att åka till jobbet. Det hade blivit fel i schemat så jag skulle egentligen ha jobbat idag men det löste sig iallafall.

Idag har vi haft restaurangen öppen i skolan igen, tallriks servering. Det var faktiskt ganska roligt, men tyvärr så bokar dom bara in gäster så man får ett eller två bord var, så det blir mest att man står still eller städar.
Efter skolan så blev det iallafall raka vägen hem, somnade på soffan en stund och efter det så har jag hunnit med lite yoga och ett besök hos Stefan i hans nya lägenhet, blev som vanligt té drickande och surr!

Nu känner jag att det är dags att inta sängläge så man orkar upp imorgon. Tänk att det redan är fredag imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0