En iskall promenad runt stan

När jag vaknade imorse tog jag på mig vinter utstyrsel och knallade ut på en promenad med Hemi. Vi knatade bara runt kring stan en stund. Måste säga att han har blivit bättre på att gå utan att dra nu och det är väldigt skönt för min onda kropp. Tyvärr så mötte vi inga hundar under promenaden så jag blev ganska besviken men vi fick ju komma ut och röra på oss lite iallafall. Nu när jag kommer att vara ledig i ett par veckor så kommer det finnas massor med tid för träning och det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: Elin

fin han är =)



fryser han mycket nu när det har varit såhär kallt?



det är jättejobbigt med diva för hon kan knappt gå när det blir såhär, hon hoppar på tre ben och det är inge kul :/ måste typ köpa nå sorts sockar åt henne.

2009-12-17 @ 12:31:43
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0