En lång och intensiv dag

Idag har jag inte suttit still många minuter. Började dagen med skola direkt på morgonen och fram till 14. När det var färdigt så satte vi igång med vårat projektarbete, nämligen att baka lussebullar. 150 bullar senare så kom Tobbe och hämtade upp mig och vi brassade vidare till Antnäs och fick i oss lite mat. När mat koman hade lagt sig så brassade vidare till Piteå och träffade hundcoachen igen. Måste säga att jag är väldigt stolt över våran och Hemi's insats idag! Han har blivit så duktig mitt hjärta! Iallafall, påväg hem därifrån så svängde vi förbi hemma hos Elin och gosade lite med kattungarna, gud så söta!!

Nu har vi iallafall precis kommit hem, ska strax hoppa i säng så jag orkar med morgondagen. Kommer inte hinna vila en sekund imorgon, ska nämligen hinna med skola, psykologen, sjukgymnasten och sen jobb. Hinner inte ens hem därimellan. Puh, min kropp kommer inte att må bra på söndag när allt är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0