Jobb, jobb och jobb

Den här helgen har bara susat förbi! I lördags jobbade jag mitt första pass på nya jobbet, Allstar. Jobbade på i nästan 13 timmar, så man kan säga att jag var gode trött när jag kom hem där mitt i natten. Jag är inte riktigt van vid så långa pass men det vänjer jag mig nog vid snart. Igår jobbade jag också och skrapade ihop nästan 8 timmar. Så jag har alltså hunnit med 21 timmar jobb på två dagar. Jag är stolt över mig själv.

Självklart så har jag lyckats bli förkyld också, ligger i soffan och snorar och hostar om vart annat just nu. Tur att jag är ledig idag! Så hela min dag kommer att spenderas sängliggandes så jag kanske är lite piggare imorgon när det är dags för jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0