Julafton

Igår var det ju som alla vet julafton. En väldigt trevlig sådan enligt mig. Vi började med att åka till mamma och pappa i Sunderbyn där vi packade ihop alla julklappar och sånt som skulle följa med, sen åkte vi vidare till min faster där vi fick besök av tomten som kom med massor av julklappar. Efter det hann vi få i oss lite mat innan vi åkte vidare till Antnäs, hann med att plocka upp Patrik på vägen också. I Antnäs bjöds det på ännu mera mat och ännu mera julklappar! Kanske inte så oväntat. När klockan närmade sig 22 så åkte vi in mot stan igen och då knallade jag, Martina, Tobbe och Patrik ut på Allstar en stund, jag och Martina gick hem ganska tidigt för att inviga mitt nya spel till Wii och gudars vad roligt det var!

Jag fick två spel till mitt nintendo wii, och ett sällskaps spel

 

fick också en extern hårddisk och en trådlös mus till datorn

 

Tomten kom med lite mjuka paket också, bland annat ett par pyamas

byxor, vintervantar och en värmefilt

 

 


Kommentarer
Postat av: LH

med andra ord är helt sinnessjukt kul! :D

2009-12-29 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0