Mår bättre idag

Idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår. Men det är fortfarande inte bra. Och som ni säkert vet så är jag nog sämst i hela världen på att vila och ta det lugnt. Jag har försökt iallafall, har dock inte legat i soffan hela dagen som det var tänkt. Har mest pysslat på här hemma med lite små saker, och slagit in några julklappar och lite sånt. För mig räknas det faktiskt litegrann som vila.

Kan iallafall säga att jag ser fram emot jullov, det innebär drygt 3 veckors ledighet både från skola och jobb. Då ska jag verkligen passa på att vila upp mig.

Nu ska jag iallafall lägga mig i soffan en stund så jag orkar med att åka till hundcoachen i Piteå. Sista träffen är det idag, och jag måste säga att jag är riktigt nöjd.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0