Sinnessjuk smärta

Idag när jag var i skolan så kände jag att huvudvärken börjae smyga sig på. Nacken hade bråkat med mig hela dagen så det var ju inte så konstigt. Iallafall, när jag kom hem så blev det bara värre och värre, det slutade med att jag låg inne på badrumsgolvet och spydde. Tobbe hade inte hunnit hem från jobbet så jag kände hur paniken började komma så jag ringde både till han och mamma och bad dom komma hit.

När Tobbe kom hem så fick han i mig lite vatten, bricanyl och tiparol. Men jag kunde fortfarande inte andas så jag svimmade i badrummet, men som tur var så satt jag ner och slapp en smäll i huvet. Tobbe lyckades iallafall att lugna ner mig och lägga mig i soffan tills mamma kom så han kunde åka tillbaka till jobbet.

Har sovit någon timme efter det och nu känns det bättre, kännes dock som att jag blivit överkörd av en lastbil. Imorgon ska jag iallafall vara hemma från skolan och ladda upp inför resan till Umeå sjukhus på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0