Tisdag

idag har jag hunnit med ett par timmar på jobbet, känns som att jag börjar ha ganska bra koll på stället nu så det flyter på ganska bra. Ska jobba samma tider imorgon också och sen får vi se när det blir nästa gång :)

Efter jobbet så for vi iväg och köpte en ny bur åt Hemi, det ska nämligen komma ett par och köpa den gamla imorgon. Var tvungen att köpa en ny eftersom den gamla inte ryms i bilen längre nu när vi bytt. Sen for vi förbi en sväng på dollar store också, köpte lite nödvändigheter som tvättmedel, diskmedel, hundgodis och lite små skit.

Vi har fortfarande inte installerat våran nya diskmaskin, men imorgon kommer Tobbe's pappa hit och hjälper oss med det. Ska bli gode skönt att slippa diska!

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund innan jag tar tag i städningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0