Utgång på en tisdag?

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. Startade dagen med kaffe hos min kära vän Yve. Vi surrade på i vanlig ordning tills det var dags att möta upp Frida, vi hann dock inte ses så länge efter som att bakning av julgodis i Antnäs stog på schemat. Så på eftermiddan så har jag, Tobbe, Kajsa och Justin bakat julgodis, och hunnit med att äta middag där också!

När vi kom hem slängde vi oss i soffan men sen ringde Patrik som var på Allstar så då knallade vi dit en stund!

Nu är jag trött som attans så jag ska krypa ner i sängen med Hemi, för imorgon väntar ett stadsbesök och att köpa sista julklappen till Hemi!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej Linnea! Älskar din blogg verkligen jätte bra. Men jag undrar dock om du möjligen skulle kunna fixa min header om jag dvs skickar några bilder på mig själv? Maila mig på [email protected]



Tack !

2009-12-23 @ 12:03:08
URL: http://ssannatornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0