Vilken seg och tråkig dag

Den här dagen har gått så jäkla sent. Har gjort lite nytta, men som sagt, lite. Det jag har gjort hade man lätt hunnit med på ett par timmar och det har tagit mig hela dagen idag. Måste rycka upp mig och få fingrarna ur röven. Behöver hälsa på jätte många, grundstäda hela lägenheten innan jul, köra yoga, promenera och massor med mer saker. Men orken finns verkligen inte där. Tänk om man hade kunnat få vara frisk!

Har iallafall varit på behandling på sjukhuset idag. Och efter två år så provade han att behandla min nacke. Det gick faktiskt ganska bra, är fortfarande extremt öm så han kunde bara stryka lätt på den, och ändå blev jag yr och illamående. Men det är en start iallafall, så var det ju med hela min kropp för två år sen så det kommer nog att bli bättre.

Imorgon har jag iallafall min sista skoldag för det här året. Min sista dag på min sista hösttermin på gymnasiet. Det klingade fint i mina öron. Det betyder också min allra sista idrottslektion nånsin.

Nu ska jag springa ut med Hemi på kvällsrundan och sen ska jag göra mig redo för sängen. Klockan ringer 8.30 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0