Alla hjärtans dag dagen innan

Eftersom att jag jobbar imorgon så kan vi inte hitta på något romantiskt och allt vad det hör till. Så vi har bara varit hemma för oss själva ikväll och myst på, kollat på grejer till lägenheten, badat badkar och kollat Let's Dance. En helt okej dagen innan Alla hjärtans dag med andra ord :) Och nu ska vi bädda ner oss i sängen och kolla vem som åker ut i Let's Dance.

Imorgon ska vi försöka ta oss upp i vettig tid och åka på storheden. Måste köpa hundgodis och så ska vi kolla på tapeter till köket. Vi har hittat lite som vi båda tycker om och vi ska se hur dom ser ut i verkligheten. Det här är en dröm som har gått i uppfyllelse. Jag älskar att inreda, och nu får jag göra det på riktigt. Tillsammans med mannen i mitt liv!


Ruskigt gammal bild på oss två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0