Det blev ingen lång dag trotsallt.

Provet imorse var väl inte direkt att hurra för. Jag klarade det nog men abolut på gränsen. Jag hatar naturkunskap! Men sen fick vi iallafall sluta tidigare, kring 14. Våran lärare skulle iväg på möte eller vad det var. Så jag traskade till körskolan och pluggade lite, sen kom Uffe och hade pajjat ryggen så vi ställde in min körlektion. Och då orkade jag inte vänta till 16.30 för att gå på teorikursen så jag skiter i den idag. Han skulle ändå inte ta upp något som jag inte vet så det var lugnt.


Och på nästa körlektion ska vi boka halkbana, och dom skulle troligtvis redan idag boka teoriprov och uppkörning åt mig. Är det nu jag ska vara extremt nervös? Svar Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0