Ett ljus i tunneln

Fullspäckad dag som vanligt. Hade skola 8.15-14 typ. Sjukt tråkigt när både Linn och Alice var borta. Men jag fick avnjuta mina fiskpinnar iallafall. Efter skolan kilade jag vidare till trafikskolan och pluggade lite, fick som vanligt en poäng från godkänt på repetitionsfaserna. Blä vad less jag börjar bli. Hann med en körlektion bara, han säger att jag är duktig men att jag har en tendens att köra lite väl fort. Men det kan jag nog träna bort. Det slutade iallafall med att jag sket i teorikursen. Han tyckte att det var onödigt att komma dit för min del. Så Toobs kom och hämta mig så brassade vi iväg till Antnäs och blev bjudna på middag. Kyckling och ris satt fint i magen :)

Nu har vi precis kommit hem och landat i soffan. Jag ska kolla runt och räkna på lite saker :)

Och på tal om något helt annat så ser det väldigt ljust ut för våran del! Jag håller tummarna stenhårt!


Kommentarer
Postat av: jessica

Hade samma problem att han tyckte jag körde för fort, men låt dom inte få dig att köra flera körlektioner för att träna bort det. De tjänar bara dom pengar på ;) Tänk bara på att hålla hastigheten på uppkörningen så löser det sig själv sen :) Lycka till!

2009-02-10 @ 21:36:40
URL: http://jesssicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0