Jag är nog beroende av att städa

Jag blir så sjukt lätt rastlös, sitter jag still och kollar TV i 5 minuter så kliar det i fingrarna på mig. Det gjorde det idag också, har nyss städat badrummet. Ordentligt! Har aldrig varit så rent där inne, och det behövdes eftersom mina kära små barn har fått för sig att det är så roligt att kissa i badkaret. Tror ni de luktar gott eller? Jag får skura det flera gånger om dagen nuförtiden. Ska prova byta sand och se om det hjälper.

Har pluggat lite också, kanske 2 minuter sen var jag störtless. Men jag tänkte försöka ta tag i min stickning så hon ser att jag har gjort nånting.


Titta så söt hon är mitt lilla barn,
även fast hon kissar där hon inte får!



Kommentarer
Postat av: cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-12 @ 00:53:29
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0