Kontanten betald

Mötet på banken tog längre tid än vad jag trodde så vi fick stressa lite sen men det löste sig. Kontantinsatsen är iallafall betald nu. Och på utvecklingssamtalet gick alltid bra, jag låg bra till i alla ämnen så jag är nöjd. Annars har det varit en ganska lugn dag, inte gjort många knop. Ett prov hann jag med, gick ganska bra.

Efter skolan gick jag och pluggade teori några minuter och klarade den sista repetitionen! Så nu ska jag bara göra sluttestet och sen är jag redo för prov :) Körlektionen gick också skit bra, han hade i princiip ingenting att klaga på den här gången :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Det går bra nu! :) Kul med egenägd lägenhet. :D

2009-02-17 @ 18:58:24
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0