Kul dag, not!

Idag är jag ledig och det tackar jag fan för, har nämligen blivit dunderförkyld. Kände av det redan igår men nu är det ordentligt. Och ändå var jag tvungen att kliva upp halv 7 för att gå till tvättstugan. Har nämligen slut rena sockar. Men jag avbokade tiden hos sjukgymnasten, det är ju inte bra att få massage när man är förkyld.

Nu ligger jag bara i soffan och svettas, fryser omvartannat. Inte alls mysigt. Ska försöka sova några minuter innan jag ska tillbaka till tvättstugan igen.

Har ni förresten kollat på termometern idag?? 26 minus grader!! När ska våren smyga sig fram? Sommarn kan också få komma nu, gärna nyss!


Lovely sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0