Muffinsbak

Jag har bakat muffins hela kvällen. 80 st blev det, en plåt med grön frosting, en med strössel och en vanlig. Frös in dom så jag kan bjuda på dom när jag fyller år. Dom lär ju inte ta slut i första taget men det är bra och ha ifall man får besök.

Nu hade jag tänkt hoppa i säng så man inte sover bort hela dagen imorgon. Ska hänga med Lukas en stund på dan, vi ska busa hejvilt hade jag tänkt :D

Juste, mina katter har varit på äventyr idag. Våran ytterdörr är rätt seg att stäga och jag hade glömt dra igen den ordentligt så när Sebbe skulle åka hem så stog dörren öppen och katternna var ute i trapphuset. Tur att vi märkte det fort så ingen hann släppa ut dom. Då hade jag gått under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0