Nu är kontraktet skrivet.

Som många säkert har listat ut så har jag & Tobbe köpt en lägenhet tillsammans. En 2a i stan. Och jag kan säga att mer centralt är det svårt att hamna. Så 30 april får vi flytta in och jag längtar ihjäl mig!

Nu ska det börjas handla grejer, ska renovera lägenheten, och det kommer att bli lite i taget. Första prio är golven och lite småfix i köket. Planen var ju egentligen att vi skulle åka på IKEA imorgon men jag fick ett erbjudande om jobb och det kan jag inte tacka nej till, speciellt inte nu när jag ska köpa saker till renoveringen!

Ja då vet ni iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh va roligt GRATTIS:) Då blir de mysiga vår-promenader i stan tillsammans?! Behöver ni en golvläggare så är de bara hojta till, jag äger nämligen en;)

2009-02-13 @ 17:12:03
URL: http://Freewebs.com/dollyochganget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0