Nya tapeter

Imorgon SKA vi äntligen tapetsera om i hallen. Vi gjorde ju det i oktober men då var Hemi lite galen och åt på väggarna. Händer fortfarande att han gör det ibland. Men bara på ett och samma ställe, förstår inte riktigt varför. Men nu är det iallafall dags att byta ut dom gamla, ska spruta väggarna med ett speciellt medel så att han inte kommer äta där nå mer!


Den här tapeten kommer vi göra en fondvägg av. Resten kommer att bli beige.

Bilder kommer när vi är klar. Men jag är lite kluven på om vi ska köpa en ny hatt hylla eller inte. Jag vill ju ha en ny, men den jag vill ha är från IKEA och jag har ju nyss varit där och orkar inte åka en sväng till bara för en hylla. Så vi får se hur vi gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0