Plugg plugg plugg

Direkt när jag slutade skolan så kom Tobbe och hämtade mig. Svängde förbi Ica Maxi och skulle köpa mackor, det slutade med att det gick på 350kr så det blev dyra mackor. Men nu har jag ju iallafall glass i frysen :D Sen for vi till Emil och Emelie och skulle hämta Hemi, slutade med att vi käkade middag och fikade en stund också. Nu har vi precis kommit hem och jag måste plugga sönder min hjärna. Astronomi är helt enkelt inte min grej. Kul att man får veta en dag innan vad som kommer på provet. Hoja.

Kommer förresten inte kunna gå imorgon, hade nämligen idrott och vi var i gymmet och jag var helt galen. Har fortfarande kramp i hela kroppen.

Nej astronomi var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0