Rantat

Idag har jag varit i farten hela dagen, hade ju som sagt skola till 12.30 och då blev det lägenhetsvisning direkt efter det. Och jag kan säga att jag vill ha den, massor! Sen så tog jag & Linn bussen till Tuna, gick förbi Lukas dagis och tog med han hem. Lite pulka fick han åka också. Precis när vi kommer hem så kommer Martina innanför dörren. Vi bestämde oss för att åka till Storheden, sagt och gjort. Kom hem med en hundklänning. Det var det roligaste jag har sett. Kan ni tänka er Hemi i en rosa klänning? Ni får se bild sen!

Om en timme ska vi vara hos veterinären och ta bort stygnen på Hemi. Äntligen blir vi av med tratten, förhoppninigsvis. Såret ser nämligen inte så fint ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0